بحث و گفتگوها

سلام
ی مدتی است که ضعف وبی حسی زیاد دارم همیشه خسته ام حتی لبهایم هم بی حس میشود پیش پزشک رفتم ولی فایده ای نداشته ی مدتی هم همسرم هم لبهاش وزبانش بی حس است.لطفا راهنمایم کنید چیکار کنم تا خوب شوم. باتشکر

پاسخ دهنده

0913xxx4643
0913xxx4643

سلام،خسته نباشید.من چند روزی درد در ناحیه لگن سمت راست پشت باسن بصورت لحظه ای و یکباره دارم.این درد زمان خم شدن، چرخیدن و از تختخواب بلند شدن اتفاق می افتد. اگر تکیه گاهی نباشد بر اثر درد شدید لحظه ای آن ممکن به زمین بیفتم، البته تعادل دارم فقط بخاطر درد شدید. (پوکی استخوان و دیابت هم دارم)

پاسخ دهنده

0917xxx5580
0917xxx5580

سلام، همیشه احساس ترس و دلهره دارم. وقتی که از گوشی و کامپیوتر استفاده میکنم سر گیجه دارم و صحنه هایی که تو بازی دیدم جلوی چشمم میان!موقع خستگی یا خمیازه چشمام میرن یه دنیای دیگه و نور هایی بصورت نامنظم جلوی چشمم میاد!چیکار کنم؟؟؟آرامش ندارم به همه چیز حساس شدم و فکر و ذکر گرفتتم!

پاسخ دهنده

0930xxx9487
0930xxx9487

آیا لرزش دستان دخترتون به تازگی یعنی در جوانی شروع شده یا از کودکی این لرزش ایجاد شده بود؟

دخترم دستاش لرزش داره سنش سى وپنج سال هستش ميخوام بدونم كه اين لرزش دست ربطى به بيماريه پدرش كه يه بيمارى تحليل عضلانى هست و الانه از نظره حركتى ناتوان شده و بيماريش ژنتيك هست تو خانوادشون دايش وخواهرش اين بيمارى رو دارن ولى من با شوهرم فاميل نيستم داره يه نه و درمانى داره

پاسخ دهنده

0912xxx6781
0912xxx6781

دوست خوبم!

نکته ای که در مورد مصرف داروی آلپرازولام حائز اهمیته اینه که صد در صد این دارو رو زیر نظر پزشک مصرف کنید. از مصرف خودسرانه و بدون نسخه این دارو پرهیز کنین چرا که در صورتی که دوز اشتباهی از این دارو مصرف بشه نه تنها عوارضی برای سلامتیتون به همراه خواهد داشت بلکه باعث اعتیاد شما نسبت به مصرف آن می گردد.

حتی متخصصان زمانی که بخواهند مصرف این دارو رو قطع کنن، یکباره دستور قطع داروی آلپرازولام رو نمیدن و کم کم دوز مصرفی رو کاهش می دن تا به صفر برسه و دیگه نیازی به مصرف این دارو نداشته باشین. فقط در این صورت هست که خطر ایجاد عوارض اون کاسته میشه و اعتیاد به این دارو پیدا نمی کنین.

برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنین:

آلپرازولام چیست؟

با سلام داروی آلپرازولام را حداکثر چند ماه میتوان مصرف کرد که عوارضی نداشته باشد.

پاسخ دهنده

0930xxx8252
0930xxx8252

بله تنگی نفس می تواند به دلیل بروز بیماری های عصبی همچون افسردگی، استرس و حتی حملات پانیک عود کند. برعکس این موضوع هم امکان پذیر است و افرادی هستند که به دلیل وجود تنگی نفس به بیماری های عصبی بخصوص اضطراب و استرس دچار می شوند. شما حتما باید به پزشک متخصص خود مراجعه کنید تا با معاینه شما تشخیص دهند که آیا تنگی نفس به خاطر وجود بیماری ریوی و تنفسی رخ داده است یا به دلیل عوارض ناشی از بیماری عصبی شما.

چه بسا تنگی نفس تان می تواند ناشی از عوارض داروهای مصرفی تان باشد که در این صورت متخصص تان، داروهایتان را تعویض گرده و یا دوز مصرفی را تغییر خواهد داد تا مشکل تنگی نفستان کاهش یابد.

 

پیشنهاد می کنم موارد اولیه زیر را رعایت کنید:

  • تغذیه مهم ترین عامل در کنترل بیماری ها می باشد. بهتر است از مصرف زیاد ادویه جات پیشگیری کرده و تعداد وعده های غذایی خود را افزایش دهید و حجم وعده های غذایی را کاهش دهید.
  • حتما هر روز تمرینات تنفسی را انجام دهید. این تمرینات باعث می شود که ظرفیت ریه هایتان، افزایش پیدا کند. برای این کار باید تا جایی که می توانید هوا را وارد ریه ها کرده و سپس برای چند ثانیه هوا را داخل قفسه سینه تان نگه دارید. سپس با فشار هوا را کاملا از ریه هایتان خارج کنید.
    این تمرینات حتی باعث می شود استرس و اضطراب تان نیز کاهش پیدا کند.
  • بهترین نوشیدنی مفید برای شما این است که کمی آبلیمو در یک لیوان آب ریخته، مقداری عسل و زنجبیل و سیر به آن بفزایید و میل کنید. در اضافه کردن این مواد به آب و عصاره لیمو افراط نکنید.

پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مطالعه کنید:

تنگی نفس؛ 6 روش طبیعی برای درمان تنگی نفس

 

سلام وقت بخیر.من مدتی هست که وقتی راه میروم از کف پای سمت راست یه شوک عجیب به بدنم وارد میشه به طوری که تعادل خودم از دست میدم .مثل این می مونه که تمام سلول های عصبیم واکنش نشون میدن. علت چی میتونه باشه؟

پاسخ دهنده

0938xxx3342
0938xxx3342

سلام.خانمی هستم 25ساله من مدتی در استرس و اضطراب به سر میبرم. سردردهای خیلی شدیدی میگیرم به حدی که رو بیناییم تاثیر میذاره و حس میکنم چشمام یکی به چپ و یکی به راست میره. وقتی عصبی میشم قسمت انتهای مهره های کمر (استخوان دنبالچه )درد خیلی شدیدی میگیره و نمیتونم بشینم. اصلا میترسم این حواس پرتی، عدم تمرکز، نداشتن حافظه و خستگی های طولانی مدت و بی اشتهایی علائم ام اس باشه. ممنون میشم، راهنمایی کنید.

پاسخ دهنده

0917xxx3526
0917xxx3526